Skip to main content

Eve online how to start trading


, EVE Online - () EVE Online. ,. . , (OCR). ,. . ,,,, ..,. . PLEX - 4-. , 30-. EVE Pilot v3.0 -,. EVE Pilot 2009 Simple Miner (GHMS). C,,. Pilot EVE. EVE Online. ,. ..Chcesz wiedzieć, jak stworzyć idealną kompilację EVV Online PvP. Jakie umiejętności są najważniejsze, jakie atrybuty itp. Tworzenie zrównoważonej postaci bojowej jest prawdopodobnie najtrudniejszym typem postaci w grze. Wymaga tak wielu różnych drzewek umiejętności, że będzie wymagało wiele czasu, aby złożyć wymyśloną całość. W tym przewodniku EVP PVP omówię stworzenie podstawy dla długoterminowego charakteru walki. Co to jest najlepszy statek do użycia Istnieje wiele opcji i w zależności od tego, kogo zapytasz, otrzymasz wiele różnych odpowiedzi. Jednak jedno jest pewne, że umrzesz, a często 1. Chcesz czegoś taniego kupić, ubezpieczyć i dopasować, ale chcesz także mieć szansę na walkę. Naprawdę jest tylko jeden wybór i to jest fregata. Dlaczego fregata T1 jest świetna Są one bardzo tanie w zakupie i tanie, aby całkowicie dopasować się do walki Nie tylko są tanie, ale także mogą być bardzo skutecznymi wojownikami. Możesz w pełni dopasować fregatę do PvP za około 500.000 ISK, co nie jest aż tak dużo do stracenia w porównaniu do 500 milionów ISK dla w pełni wyposażonego pancernika wyposażonego w frakcje. Nie ma lepszego statku, z którego można się uczyć, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z EVE, polecam Ci poważnie zastanowić się nad rozpoczęciem fregat. Zdziwiłbyś się, jak łatwo jest małej fregacie solowej znacznie większy statek, z odpowiednim ustawieniem i elementem zaskoczenia. Klucz do PvP z fregatami Trenuj jak najwięcej umiejętności nawigacyjnych i dopalaczy, a następnie zadbaj o to, by mieć siłę ognia do wyławiania większych statków. Większe statki z trudem celują i uderzają w mały, szybki statek, wiedząc, że wykwalifikowany pilot w fregacie może faktycznie wynieść znacznie wyższego zawodnika na większym statku. Ustawiając swoją fregatę na szybkość, stajesz się bardzo trudnym celem do trafienia na dowolne duże statki i zapewniając ci zdolność radzenia sobie z upadkiem większych statków, na których powinieneś wygrać wiele bitew PvP. Fregaty można skonfigurować do elektroniki i obrażeń. Grupowy PvP Posiadanie małej grupy fregat, które są poprawnie ustawione, może być śmiertelną grupą i może zniszczyć niektóre z najsilniejszych pancerników. Przykład ładnej konfiguracji fregaty: lubię Incursusa. Zdobądź umiejętności, kup 3 x miotacze neutronowe z anodą, 1 dopalacz, górną część urządzenia śledzącego linię, webber i 2 x jednostki sterujące reaktora do broni, a zadasz 1000 obrażeń w 10 sekund lub zdecydujesz się na 3 x 150 mm pistolety szynowe, wzmacniacz sygnału i tłumik czujnika i możesz uderzyć w przedmioty o długości około 30 km, a tłumik będzie oznaczał, że twój cel nie może cię zablokować. Dobra postać bojowa będzie miała Umiejętności w większości drzew: Inżynieria: - niezbędne dla tarcz, amour, Wzrost mocy i oszczędności zużycia energii Nawigacja: - niezbędna dla szybkości i zręczności Gunnery: - mówi sama za siebie. Dowództwo okrętowe: - niezbędne do użycia różnych statków w różnych sytuacjach Mechanik: - niezbędne do modernizacji i napraw kadłuba Uczenie się: - konieczne do zwiększenia atrybutów (moim zdaniem ma to ogromne znaczenie dla wszystkich buildów) Jest to znacznie więcej niż jakakolwiek inna konstrukcja postaci, a oczywisty komentarz to 8220, co zajmie dużo czasu i będzie kosztować dużo Isk8221. Istnieje jednak kilka skrótów. Pierwszy oczywisty to umiejętność mechanika. Jest to umiejętność, którą powinien posiadać pilot bojowy, ponieważ otwiera drzwi do samodzielnej naprawy modułów kadłuba i pancerza. Zdolność ta sprawi, że postać bojowa stanie się bardziej żywotna, ponieważ koszty naprawy na stacjach są astronomiczne. Umiejętność mechanika jest teraz automatycznie nabywana po stworzeniu twojej nowej postaci. Umiejętności Naprawy i kadłuba są zdobyte przez wykonanie 8220tutorial8221 na początku gry 8220crash course8221.Jeśli jednak żaden z nich nie jest wyborem postaci, który chcesz zrobić, to kup mechanika tak szybko, jak możesz sobie na to pozwolić, ale bądź ostrzeżony , ceny różnią się drastycznie i mogą osiągnąć 400 tys., co jest trochę droższe i nie jest daleko od kosztów najlepszych fregat bojowych. Wszyscy nowi gracze zaczynają od tych samych atrybutów, mianowicie 8 punktów w inteligencji, sile woli, percepcji i pamięci oraz 7 punktów w charyzmie. Możesz jednak przejść do gt Arkusz postaci gt Attributes gt Remap. Możesz teraz wziąć 2 punkty ze wszystkich swoich atrybutów i zmapować je. możesz zrobić to 2 bez opóźnienia, ale musisz odczekać 12 miesięcy, które chcesz zmienić po 1 2 remapach. Sugeruję, aby odjąć 2 punkty od charyzmy i umieścić 1 w inteligencji i 1 w pamięci, jednak możesz je rozprowadzać, jednak czujesz się dobrze. Dobra postać bojowa ma cztery wysokie atrybuty, a więc będzie również bardzo dobrą, wszechstronną postacią, która bez większego problemu będzie mogła zwrócić się do większości innych zawodów. Niski wynik charyzmy zawsze jednak pozostawi postać bojową w niekorzystnej sytuacji, jeśli chodzi o umiejętności społeczne (handel itp.), Ale kto potrzebuje dobrej dyplomacji, gdy masz wroga po otrzymaniu tego artyleryjskiego działa kal. 650 mm. (W każdym razie, sugeruję, abyś zrobił postać wyłącznie w celach handlowych tylko po to, aby miliardy Isk 8211 kliknęły tutaj, aby uzyskać więcej informacji o tym, jak zarobić miliardy jako trader). Drugi skrót dotyczy umiejętności uczenia się. Domniemane główne umiejętności do walki to Gunnery i Pociski, a te wymagają Percepcji i Siły Woli. Jednak elektronika i inżynieria są równie ważne, a wymagają inteligencji i pamięci. Jest oczywiste, że pilot walki potrzebuje wysokich wyników w czterech różnych atrybutach. Teraz, ponieważ czasy treningu umiejętności są bezpośrednio zależne od wyników atrybutów, stanowi to dla nas pewien problem. Rozwiązaniem jest drzewo umiejętności uczenia się, ponieważ zainwestowany czas może przynieść ogromne nagrody we wszystkich innych szkoleniach. Przynajmniej 9-10 Pamiętnik na początek Równomierny rozdźwięk pomiędzy Inteligencją, siłą woli i percepcją Jak najmniej charyzmy. Wykonaj jedną z pierwszych umiejętności zakupów Natychmiastowy Przypomnij i uderz go do poziomu 3 lub 4 tak szybko, jak to możliwe. Zwiększa to pamięć, a tym samym zmniejsza wszystkie czasy szkolenia umiejętności uczenia się. Podążaj za tym z analitycznym umysłem, aby ulepszyć inteligencję, a następnie żelazną wolę do przestrzennej świadomości siły woli w percepcji. Robiąc to w ten sposób, możesz dodać 3 punkty do wszystkich swoich atrybutów w kilka dni i 4 punkty w mniej niż dwa tygodnie. To znacznie zmniejszy wszystkie twoje kolejne czasy treningu umiejętności. Umiejętność uczenia się również może być użyta, ale korzyści związane z czasem treningu nie są tak znaczące, jak przy wzroście atrybutu, dopóki twoje atrybuty nie osiągną co najmniej 15, lub twoje zdolności uczenia się umiejętności osiągnęły poziom 3 lub 4 lub ewentualnie 5. Inne ważne umiejętności na wczesnym etapie Nawigacja zapewnia dodatkową prędkość, dopalacze zwiększają prędkość, układy elektroniczne zwiększają procesor, inżynieria zwiększa moc i napęd osprzętu, aby zmniejszyć konieczność wypaczania. Nawet kilka (2 lub 3) poziomów w każdym z nich może znacząco wpłynąć na skuteczność walki. Proponowałbym także wybór, jakiego typu statek będzie chciał latać na dłuższą metę. I zacznij używać tego, aby pomóc zdecydować, jaka broń, tarcza, umiejętności kadłuba itp. Będą twoją siecią główną. W miarę wzrostu postaci bojowej możesz dodać: Więcej umiejętności w Gunnery dopasowanych do broni, której chcesz użyć Więcej umiejętności w pociskach rakietowych, których chcesz użyć Więcej umiejętności w Inżynierii i Elektronice dla tarcz, amour, mieszaczy i urządzeń ECM. Drzewo umiejętności elektronicznych jest ukierunkowane na użycie czujnika, użycie skramblera, zmniejszenie zapotrzebowania procesora i zwiększenie wydajności procesora. Popularnym wyborem elektroniki jest zacinanie napędu. Wymaga to elektroniki level3 i pozwala na użycie Stasis Webifiers, które spowalniają cel. Inne popularne moduły, które wymagają elektroniki to mieszacze osnowy i układy do mieszania celów. Drzewo umiejętności inżynierskich jest nastawione na użycie tarczy i amour, zmniejszając zapotrzebowanie na moc i zwiększając moc. W pełni wyszkolone drzewo inżynierskie jest prawdopodobnie jedynym sposobem uniknięcia zakupu umiejętności mechanicznych. Korzyści z osłony i amour poprzez same umiejętności i moduły, które można obsługiwać, prawdopodobnie zmniejszą rachunki za naprawy do możliwych do opanowania poziomów. W drzewie umiejętności Gunnery kupuj i kupuj swoje małe umiejętności wieżyczkowe wcześniej, a następnie trenuj inne umiejętności strzeleckie w razie potrzeby. Pozostaw średnią wieżyczkę, dopóki nie kupisz krążownika i dużej wieży, gdy będziesz mógł kupić pancerniki. Nie sądzę, aby jakakolwiek fregata posiadała średnią wieżyczkę, a gdyby tak było, musielibyśmy pozbyć się wszystkich innych modułów, aby spełnić wymagania mocy i procesora. Umiejętności Missile Launcher można kupić w razie potrzeby. Jeśli chcesz wystartować w ataku z dystansu, a nie walczyć w zwarciu, jest to dla ciebie drzewo umiejętności. Wybór broni jest bardzo osobistym wyborem, a ładunki broni są tak zróżnicowane, że każdy będzie miał kochane zwierzęta i nienawidzi. Osobiście lubię zasięg i uszkodzenia karabinka 150 mm, ale koszty aktywacji i wymagania dotyczące zasilania są wysokie. Podoba mi się również działko automatyczne o średnicy 200 mm do walki w bliskiej odległości. W bardzo długiej perspektywie staną się dostępne mutatory genetyczne, implanty i wzmacniacze cybernetyczne. Umiejętności korzystania z nich są oparte na drzewach Nauki i ponownie polegają na Inteligencji i Pamięci dla treningu. Tak więc wczesna inwestycja w te atrybuty znów się opłaci. Mam nadzieję, że to pomoże Twojej EVE PvP w karierze walki. Jeśli chcesz uzyskać najbardziej zaawansowane i tajne strategie PvP, kliknij tutaj, aby zapoznać się z moim Przeglądem miliarderów EVE. VanGogh Gamings TinyMiner i TinyMinerPlus - EVE Online Mining Bot Makro-minerer TinyMinerPlus v5.70 właśnie został wydany Twój najlepszy bot EVE Mining, w pełni kompatybilny z EVE Online, aktualizacja ascension Pobierz własną maszynę drukującą ISK teraz TERAZ TinyMiner to aplikacja EVE Online Mining Bot Macro Miner przeznaczona dla popularnego MMORPG EVE Online. Jeśli to czytasz, to pewnie już znasz grę i wiesz już, jak nudne jest wykonywanie górniczych asteroid. To właśnie tu pojawia się TinyMiner, który przejmuje pełną automatyzację procesu wydobywania, abyś mógł cieszyć się grą bez konieczności szlifowania ISK. TinyMiner ma dla ciebie miliardy ISK, gdy jesteś w pracy, w szkole, śpisz, jesz, oglądasz telewizję, robisz zakupy, spotykasz się ze znajomymi lub po prostu odchodzisz od komputera. Co sprawia, że ​​TinyMiner różni się od innych ekip wydobywczych EVE Online? Po prostu jest to EVE Mining Bot Macro Miner, który został zaprojektowany od samego początku, aby zmaksymalizować wydajność wydobycia (w końcu ISK jest tym, czego szukasz) i jest wyposażony w wydajne funkcje, dzięki którym można bez fałszywych reklam fantazyjnych dzwonków i gwizdów, które nie przestają działać tak, jak inne źle wykonane boty EVE Online. TinyMiner to profesjonalnie zaprogramowany i w pełni przetestowany bot eksploracyjny EVE (bez błędów, bez błędów). Gwarantujemy, że będzie działać natychmiast po uruchomieniu, w przeciwieństwie do innych kopalni makr EVE, którzy są pełni błędów i używają swoich klientów jako beta-testerów dla bota górniczego, za który zapłacili już za Get TinyMiner i udaremniają plany Dartha Vadera. podbijając New Eden Z TinyMiner możesz łatwo zrobić 150-milionowy ISKDay (250 milionów ISK z TinyMinerPlus) z dobrym wydobyciem statku bezpiecznie w bezpiecznym miejscu. Wydobywanie dronów i opcji flotowych może jeszcze bardziej zwiększyć twoją wydajność Jeśli wybierzesz kopanie w środkowej strefie bezpieczeństwa, TinyMiner może obronić twój statek przed piratami NPC z dronami bojowymi i aktywnymi modułami do wyboru (wzmacniacze tarcz, warsztaty pancerne, aktywne utwardzacze itp.) dzięki czemu możesz zgarnąć jeszcze więcej ISK To, w połączeniu z hojną ofertą przed zakupem, po prostu nie ma nic lepszego niż to. Jeśli chcesz solidnego, superszybkiego, bezbłędnego EVE-Bota, który wykona pracę bez zarzutu, to TinyMiner jest dla ciebie ekwipunkiem EVE Online. Ten makr EVE jest prawdziwą, nieustępliwą maszyną ISK. Od ponad 8 lat, widzieliście statki wydobywcze rozbierające pas za pasem w EVE Online i nigdy nie wiedzieliście, że TinyMiner EVE Mining Bot pilotował ich w milczeniu, nigdy nie można ich wykryć Czas, w którym dołączacie do imprezy i obserwujcie, jak ISK kręci się w Kupie z najwyższą pewnością, nasz 100 pozytywne opinie na temat serwisu eBay i ponad dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży online stanowią prawdziwe świadectwo naszej doskonałości TinyMiner wyda jak mistrz, ponieważ większość naszych pilotów lubi NOWAĆ: Dodano rozładunek w Hangarach firmowych dla końcowego zysku, górnictwo Drony dla jeszcze większego plonu, Przekieruj bezpośrednio do asteroid z zakładek w odległości 200 km w każdym pasie dla najwyższej wydajności, Monitoruj lokalny czat dla Hostiles i Monitoruj Skaner OnBoard w Wormholes dla ostatecznego spokoju mi Nd, opcja Jettison Can dla tych nudnych operacji flotowych, opcja Jettison w bezpiecznym miejscu, aby uniknąć tych nieznośnych flipperów i opcji Gate Mining dla tych soczystych systemów pełnych pasów asteroidów, ale bez stacji. Możesz teraz je kopać i rozładować ładunek w pobliskim systemie, a jednocześnie zachować bezpieczeństwo przed gankerami samobójczymi. Ta wyjątkowa opcja EVE Mining Bot jest dostępna tylko dla TinyMinerPlus Lokalne dzienniki czatów Monitor i prywatne wiadomości Opcje monitora są bardzo pomocne w ochronie przed wykryciem człowieka poprzez wyszukiwanie określonych słów kluczowych, a nawet reagowanie losowo zapisanymi wiadomościami, aby przekonać każdego, że jesteś po prostu chłodzenie, cieszenie się spokojną i relaksującą sesją wydobywczą Ponadto TinyMiner może powiadamiać cię pocztą e-mail, gdy wydarzy się coś nieoczekiwanego w twojej sesji wydobywczej, dzięki czemu zawsze będziesz na bieżąco, wystarczy mieć gotowy smartfon do odbierania wiadomości e-mail W ten sposób możesz natychmiast zalogować się zdalnie ze swojego smartfona, laptopa, tabletu, komputera roboczego itp., korzystając z Logmein, TeamViewer lub podobnych aplikacji i odpowiadaj na czat samemu, potwierdzając, że jesteś prawdziwym człowiekiem pracującym w kopalni, a nie Eve Online Mining Bot. Wśród najnowszych funkcji możesz znajdź również opcję Sprawdź pełną zawartość rudy i napraw statek w opcji stacji, dodając kolejną warstwę wszechstronności do już istniejącej dobry bot eksploracji EVE Na dodatek dodaje opcję Mission Mining do obsługi bramek przyspieszenia w misjach agentów dla najbardziej skradających się pilotów, którzy chcą zachować niski profil podczas wydobywania sobie fortuny NOWOŚĆ: Teraz TinyMiner zawiera darmową wersję Warp to Zero - Tratwa handlowa na trasie wozu Szybko transportuj swoje towary lub odbierz przedmioty zakupione przez wiele skoków w gwiezdnych wrotach, w tym wyjazdy powrotne. Oszczędzaj godziny, przeskakując przez gwiezdne wrota. Nie ma znaczenia, ile przedmiotów musisz przenieść, Warp to Zero Hauler może nawet wykonać rundę podróżuje, aż wszystko zostanie pomyślnie przetransportowane lub odebrane. Napełnianie twoich stanowisk stanie się od teraz banalnym zadaniem Dostępnych jest kilka trybów podróży, w tym Station to Station, Station to POS, POS to Station i POS to POS, a także najnowszy tryb podróży Free Style, który nie wymaga żadnych zakładek (cenione o 14,99 za darmo) Ekskluzywny bonus: Pakiet bonusowy Online Guides TinyMiner, wyceniony na 49,99. twoja za DARMO. Ta Ultimate Collection zawiera: 10 (dziesięć) wszechstronnych przewodników dla graczy EVE online obejmujących wszystkie aspekty gry (umiejętności treningowe, dopasowywanie statków, używanie dronów, misje agentów, ecm amp eccm, handlowanie na rynku wzmacniaczy, operatorzy, przewodnik POS i wiele, wiele więcej 7 (siedem) EVE Online ISK Making Poradniki, nie pozostawiając żadnych kamieni odwróconych, jeśli chodzi o tuczenie portfela ISK Odkryj tajniki poufnych informacji do manipulowania rynkiem EVE, aby zmieść miliardy ISK 4 (czterech) EVE Online Przewodników PVP, dowiedz się, jak skutecznie wysadzić innych graczy w statki kosmiczne Ever chciał zostać piratem Aargh, nie patrzeć dalej 4 (cztery) wszechstronny EVE Online Wormhole Guides, nieuchwytni podkłady i ich bogactwa ujawnią wszystkie ich sekrety Życie w wormholu może być bardzo opłacalne rzeczywiście A Kompletny przewodnik górników, ten naprawdę schrupie w liczbach wszystko, co musisz wiedzieć o wydobywaniu czegokolwiek, z dowolnym statkiem, w dowolnym miejscu w przewodniku EVE Online Kompletny przewodnik PI (Planetary Interaction), Całkowicie autopilot zyski nie mają nic lepszego niż to. Obejmuje to również pełne Diagramy Materiałowe PI. COSMOS Missions 101, szczegółowy przewodnik po tym, jak ukończyć te wyjątkowe misje i zdobyć miliardy ISK przedmiotów i planów frakcji Dogłębne mapy 2D EVE Universe, idealne do znalezienia tego słodkiego, ustronnego miejsca górniczego, w którym możesz się wydobyć fortuna Nie zapomnij o nowicjuszy EVE Online Newbie - Jak zarobić miliony ISK nawet jako jeden dzień od początku do przewodnika po EVE Online Universe dostępnego tylko dla graczy VanGogh Gamings Facebook Followers: Uwaga: Chociaż możesz z powodzeniem używać dowolnego statku z TinyMiner EVE Online Mining Bot i zrób znaczną ilość ISK nawet od pierwszej godziny grania w Eve Online z nową postacią za pomocą wyspecjalizowanej fregaty Venture, aby osiągnąć miliardy ISK w rozsądnym czasie, który musisz mieć umiarkowanie wykwalifikowana postać zdolna do latania co najmniej barka wydobywcza Retriever, najlepiej wyselekcjonowanego Mackinawa z towarzyszącymi mu umiejętnościami górniczymi, implantami, dronami, modułami technicznymi 2 i wspomagać wsparcie. Zastrzeżenie: VanGogh Gaming jest twórcą, właścicielem praw autorskich i jedynym autoryzowanym sprzedawcą oprogramowania TinyMiner. Eve Online jest zastrzeżonym znakiem towarowym CCP. VanGogh Gaming i strona TinyMiner NIE są powiązane z CCP w żaden sposób TinyMinerPlus v5.70 Eve Online Mining Bot Makro Miner właśnie został wydany, w pełni kompatybilny z najnowszą aktualizacją Eve Online, Ascension To ulepszone EVE Mining Bot Macro Miner pochodzi z wszystkimi Najważniejsze funkcje i niezawodność, których można oczekiwać od klasycznego TinyMiner, a ponadto obsługują klientów TWO EVE Online w tym samym czasie, na tym samym komputerze PC, aby uzyskać kompletną i kompletną Ekstrawagancję górniczą NOWOŚĆ: Ostateczny zbiór przewodników online EVE Online Twoje, aby otrzymywać z każdym nabytkiem EVE Mining Bot: - 10 wszechstronnych przewodników po grach online Eve - 7 Eve ISK Making Guides - 4 e-mailowych przewodników po PVP - 4 przewodników po wormholach - kompletny poradnik dla górników - przewodnik po interakcjach z pełną obsługą Diagramy PI - COSMOS Missions 101 - Dogłębne mapy 2D EVE Universe Śledź VanGogh Gaming na Facebooku Kliknij przycisk Follow, aby sprawdzić najnowsze aktualizacje ulubionego Eve Mining B ot jak również inne wiadomości MMORPG od VanGogh Gaming i uzyskaj dostęp do naszego bezpłatnego przewodnika dla początkujących, Eve Online Newbie Millionaire - Jak zarobić miliony ISK nawet jako kompletny dzień początkujący w EVE Online Universe Tak, możliwe jest zarabiaj nawet setki milionów ISK już od pierwszego dnia w Eve Online na zupełnie nowym koncie i to oprócz tego, co możesz zrobić na autopilocie dzięki Eve Online Mining Bot Older Eve Online gracze mają przyjemność z dodatkowym twist, który otwiera zupełnie nowy świat możliwości dzięki tej metodzieSpaceships of EVE Online Ta tabela porównawcza pokazuje szeroki wybór statków dostępnych dla graczy w EVE Online. Statki kosmiczne w wieloosobowej grze online science-fiction EVE Online są zorganizowane w różne klasy wielkości, a każda klasa obejmuje wiele różnych statków w swoich kategoriach. Niektóre z nowszych statków w świecie EVE są masywne w stosunku do innych statków, takich jak Titan. Cechy statku Każdy statek kosmiczny we wszechświecie EVE ma inny zestaw cech i może być wyposażony w różne kombinacje modułów podlegających ich wymaganiom dopasowania. Cechy charakterystyczne statku obejmują: Gniazda modułów (wysokie, średnie i niskie, patrz poniżej) Moc sieciowa Wielkość procesora Kondensator i szybkość ładowania Punkty osłony, szybkość ładowania i opory Pancerz i punkty wytrzymałości Punkty wytrzymałości struktury Prędkość i zwinność Zakres celowania i maksymalna liczba celów Promień podpisu Cargo Wielkość zatoki Rozmiar zatoki Drone Siła i rozdzielczość czujnika. Z godnym uwagi wyjątkiem gniazd modułów, prawie wszystkie te cechy mogą być dodatkowo modyfikowane przez moduły i umiejętności. W wielu przypadkach istnieje jedna umiejętność odnosząca się do określonego aspektu, który wpłynie na każdy statek pilotów gracza (umiejętność Inżynieria zwiększa na przykład całkowitą sieć energetyczną statków), ale niektóre cechy, takie jak wielkość zatoki dronowej, są zazwyczaj stałe, z kilkoma statkami otrzymującymi bonusy (np. każdy poziom w umiejętnościach Szturmowców zwiększy rozmiar szturmowego oddziału dronów Ishkur o 5 m). Moduły modułów modułów mogą być montowane w wysokich gniazdach, środkowych gniazdach i niskich gniazdach. Wysokie sloty są dodatkowo ograniczone przez liczbę punktów krytycznych (wieżyczek lub wyrzutni), które każdy z nich ma. Punkty wytrzymałości są używane do mocowania broni (pociskowej lub hybrydowej), laserów energetycznych i laserów górniczych, podczas gdy punkty startowe wyrzutni używane są do dopasowywania wyrzutni rakietowych lub rakietowych. Ponadto istnieją moduły, które pasują do wysokich gniazd, które nie wymagają punktów twardych, takich jak urządzenia maskujące i wampiry energetyczne. Średnie gniazda mogą być używane do modułów napędowych, elektronicznych modułów bojowych, przedłużaczy tarczy, utwardzaczy i wzmacniaczy oraz wzmacniaczy kondensatorów. Niskie szczeliny mogą służyć do dodatkowego uzbrojenia, warsztatów naprawczych, ekspanderów ładunku i modułów wspomagania broni. Standardowe fregaty mają od 6 do 10 gniazd modułów z 2-4 wysokimi, 1-4 średnimi i 1-4 niskimi. Standardowe niszczarki mają 13 gniazd modułów z 8 wysokimi, 1-4 średnimi i 1-4 niskimi. Standardowe krążowniki mają od 11 do 15 gniazd modułów z 4-6 wysokimi, 2-6 średnimi i 2-6 niskimi. Standardowe Battlecruisery mają 16 lub 17 gniazd modułów z 6-8 wysokimi, 3-5 średnimi i 4-6 niskimi. Standardowe pancerniki mają 18 lub 19 gniazd modułów o 6-8 wysokich, 3-8 środkowych i 4-8 niskich. Standardowe statki przemysłowe mają od 5 do 12 gniazd modułów z 1-2 wysokimi, 2-5 średnimi i 2-5 niskimi. Standardowe bariery górnicze mają od 4 do 6 gniazd modułów z 1-3 wysokimi, 1 średnim i 2 niskimi. Statki Faction i Tech II mają zwykle więcej slotów modułów niż ich odpowiedniki Tech I. Przykład: fregata Bantam ma 2 wysokie sloty zarówno z twardymi punktami ostrzału bez twardych punktów wyrzutni, jak również z 2 środkowymi slotami i 2 niskimi slotami. Pancernik Scorpion ma 6 wysokich miejsc, w tym 4 punktowe punkty ostrzału i 4 punkty twarde wyrzutni, wraz z 8 środkowymi slotami i 4 niskie miejsca. Wyróżnienia rasowe Każda z czterech grywalnych ras w EVE Online posiada indywidualne kategorie w każdej z klas okrętowych. Jedynym wyjątkiem są barki górnicze, które są wspólne dla wszystkich czterech ras. Na przykład w grze dostępne są cztery wahadłowce - Caldari, Gallente, Amarr i Minmatar - które są takie same pod względem wydajności, ale różnią się wyglądem. Oprócz tych czterech podstawowych frakcji dostępne są rzadkie przedmioty z frakcji NPC, które mają zazwyczaj lepsze cechy niż ich odpowiedniki w frakcji grywalnej. Okręty w każdej frakcji odzwierciedlają estetyczne i wojskowe filozofie, które twórcy zdecydowali się skojarzyć z tą frakcją i wymagają innego zestawu umiejętności (poza wahadłowcami). Statki mogą być pilotowane przez dowolnego gracza niezależnie od rasy, o ile wymagane umiejętności są przeszkolone, co jest łatwe do zrobienia. Statki Caldari zazwyczaj polegają na swoich osłonach w celu ochrony. Opierają się ciężko na rakietach i karabinach w ofensywie, a więc przede wszystkim powodują obrażenia kinetyczne. Choć pociski mają tę zaletę, że potrafią znieść wszystkie typy obrażeń, statki Caldari zwykle otrzymują bonusy do uszkodzeń kinetycznych, a tym samym faworyzują ten typ obrażeń dla obu głównych systemów broni. Caldari są również znane z dedykowanych jednostek Electronic Warfare (fregata Griffin, krążownik Blackbird, statek rozpoznawczy Rook i pancernik Scorpion). Estetycznie skłaniają się ku asymetrycznym geometrycznym projektom i mają tendencję do nazywania swoich statków po zwierzętach. zwłaszcza ptaki. Niektóre bardziej zaawansowane technicznie statki również noszą nazwy mitologicznych stworzeń, takich jak dreadnought klasy Phoenix lub tytanów Lewiatana. Ich kadłuby są zwykle zabarwione gołym brązem. zwykle z pasmami czerwonej farby wokół kluczowych elementów, takich jak silniki i migające światła do jazdy. Statki Gallente wolą czołg zbroję podczas defensywy, podczas gdy zazwyczaj atakują za pomocą miotaczy i dronów bojowych. Również statki Gallente mają najsilniejsze konstrukcje z 4 wyścigów. Wiele statków Gallente to wyspecjalizowane statki dronowe z premią za uszkodzenia dronów, zasięg, ładowność lub ich kombinacje, takie jak okręt szturmowy Ishkur, krążownik klasy Vexor, ciężki statek szturmowy Isztar, krążownik Myrmidon i pancernik Dominix. Pod względem estetycznym są znacznie bardziej kolorowe niż naczynia Caldari, a etykieta projektowania Gallente preferuje gładkie, zakrzywione linie, które często nadają im nieco organiczny wygląd. Statki Gallente są najczęściej matowymi metalicznymi kolorami, od srebra przez brąz do śniedzi i czasami są nazywane figurami z mitologii kulturowych (Ishkur, Ishtar, Enyo) lub są wymieniane po łacinie (Thorax, Navitas, Incursus). Etyka projektowania Amarr jest prosta: preferują statki z grubym, trwałym pancerzem, wykorzystujące broń laserową. Tam, gdzie inne rasy mają tendencję do wystawiania przynajmniej jednego statku z alternatywnym profilem misji (szczególnie w swoich klasach cruiserów), Amarrianie rzadko zapuszczają się daleko od tej podstawowej zasady projektowania. Podczas gdy ta nieelastyczność może przewidywać przewidywalne i łatwe kontrowanie taktyki okrętów Amarrii, podejście to pozostaje popularne, ponieważ jest względnie nieskomplikowane i nadal daje dobre wyniki. Ich statki są podzielone na dwie ogólne kategorie: statki ukierunkowane na uszkodzenia i statki o zbroi. Statek szturmowy Retribution, krążownik Omen, ciężki okręt szturmowy Zealot i pancernik Armageddon mają jeden lub więcej obrażeń od ognia lub premii ogniowej i skupiają się na uszkodzeniu laserem. Fregata Punishera, krążownik typu Maller, statek ciężki Sacrilege oraz pancerniki Apocalypse i Abbadon koncentrują się na zdolności do zadawania obrażeń. Jako że Amarr są dużym imperium pod kontrolą wielu różnych rodzin, mają one również inne filozofie projektowania oprócz dwóch głównych. Na przykład Arbitra. Klątwa. a Pielgrzym to wszystkie drony z czołgami pancernymi, podczas gdy Zemsta i Świętokradztwo są hybrydowymi statkami laserowymi. Estetycznie Amarr wydaje się pożyczać od Art Deco. z tendencją do ozdobnych, faworyzujących zakrzywione złote kadłuby, często opatrzone ikonografią związaną z religią Amarri. Symetria jest powszechnym elementem konstrukcji statków Ammarian. Nazwy okrętów Amarr są często kojarzone z terminami i nazwami religijnymi, takimi jak pancerniki Armageddon i Apocalypse, Avatar titan i krążownik Omen. Statki Minmatar mają wyróżniający się chaotyczny lub niezdarny design, który podzielił społeczność EVE - podczas gdy wielu ludzi oczernia prymitywny wygląd okrętów Minmatar obok bardziej solidnych struktur innych ras, wielu innych graczy uwielbia bardziej zrujnowany, utylitarny projekt Statki Minmatar. Z tego powodu wspólnym gaganiem w społeczności EVE Online jest porównywanie okrętów Minmatar do złomowisk. lub mówiąc, że są to stosy słupów rusztowania utrzymywane razem za pomocą taśmy klejącej. Jeśli chodzi o filozofię walki, są one ukierunkowane na walkę w walce wręcz i zazwyczaj są najszybszymi statkami w grze. Ich system broni dalekiego zasięgu, pocisk artyleryjski, ma stosunkowo niewielkie obrażenia w czasie, ale niezwykle silny pojedynczy atak, dzięki czemu jest idealny do szybkich ataków. Ich system broni krótkiego zasięgu jest działkiem automatycznym i ma mniejsze obrażenia od pojedynczego uderzenia, ale większą szybkostrzelność, co powoduje większe ogólne obrażenia i czyni go odpowiednim do długotrwałej walki. Statki Minatara są nastawione zarówno na tankowanie, jak i na zbroję, w zależności od atrybutów każdego statku. Statki Minatara są postrzegane przez niektórych jako wymagające umiejętności, ponieważ niektóre statki są przystosowane do zamontowania zarówno wieżyczek, jak i pocisków rakietowych. Nazwy statków obejmują zwierzęta (statki szturmowe Jaguara i Wolfa), broń ostrzy (stiletto Stiletto, krążownik Scythe), nazwy wiatrów (pancerniki Tempest i Typhoon, krążownik cyklonu i huraganu), nazwy nordyckiego pochodzenia mitologicznego (Hel statek-matka, tytan Ragnarok z urządzeniem Gjallarhorn Doomsday, krążowniki elit Huginn i Muninn oraz Dreadnought Naglfar) i wymienia jeden z nich z przemocą i zniszczeniem (krążowniki Pęknięcia i Stabber). Tech I Ships. Prom jest najmniejszym typem statku. Jest bardzo zwinny, bardzo szybki i bardzo tani. Jednak wahadłowce mają słabą obronę, nie mogą być wyposażone w moduły i przenoszą tylko 10 m ładunku. Jeden typ istnieje dla każdej z czterech głównych frakcji, bez żadnej różnicy między nimi poza estetyką. Są używane przede wszystkim w zadaniach zwiadowczych i szybko docierają z miejsca na miejsce. Są to jedyne statki, które nie wymagają żadnych umiejętności. Kategoria statku składająca się z lekkich i szybkich, ale stosunkowo delikatnych statków. Nowi gracze zaczynają latać statkami tej klasy. Każda rasa ma szeroką gamę fregat, z których każda ma inny profil misji. Ogólnie rzecz biorąc, fregaty nie mają trwałości i szkód większych klas statków, które mają średnio 3-4 pistolety lub wyrzutnie pocisków, ale są również znacznie szybsze i trudniejsze do trafienia. Będąc tanim, gracz nie jest trudny do zdobycia fregaty, aw wielu przypadkach fregaty mogą stać się dość niebezpieczne dla większych klas statków. Doświadczony gracz z odpowiednim sprzętem może również skutecznie korzystać z fregat, odprowadzając moc z większych statków, mieszając ich silniki osprzętu lub przesuwając je, aby uniemożliwić im poruszanie się (łącznie określane jako atakowanie). Pozwala to sojusznikom na wejście i zniszczenie ich teraz nieruchliwej zdobyczy. Istnieje od pięciu do sześciu typów fregat dla każdej dużej frakcji, z dodatkową znaczną liczbą specjalnych, ale rzadszych statków również dostępnych.160 :) Przykłady: Caldari Kestrel to fregata, która, choć nie jest w stanie zamontować broni, jest w stanie zamontować cztery wyrzutnie rakiet i ma stosunkowo duży ładunek w porównaniu do większości fregat. Natomiast Amarr Punisher jest powolny dla fregaty, ale ma najcięższą zbroję jakiejkolwiek fregaty Tech I w grze i zatrudnia kilka laserowych wieżyczek. Duże floty fregat Tech I (10 lub więcej) mogą być świetnym sposobem dla nowych graczy na zbijanie się i walkę z przeciwnikami, którzy ścigają ich z mniejszą liczbą pancerników i ciężkich krążowników napadowych. Doświadczeni gracze są również znani z tego, że potrafią wykorzystać duże fregaty jako tanią alternatywę dla większych i droższych statków (fregata 3 poziomu, taka jak Caldari Merlin lub Minmatar Rifter.), Sprzedaje się za około 250 tysięcy ISK - rynek gier, podczas gdy cena pancernika może zbliżyć się do 100 milionów ISK), wykorzystując ich większe zasoby i umiejętności do wyposażenia fregat z najlepszym sprzętem i uzbrojeniem. Ta taktyka stała się jednak mniej powszechna wraz z nadejściem zaawansowanych fregat i szturmowców Tech II. Fregaty dla niszczycieli wyścigowych Zaprojektowane specjalnie do walki z fregatami, niszczyciele mają premię 50 do małych wieżyczek i zwykle montują osiem małych, lekkich i dokładnych broni, które są przeznaczone do celowania w małe, zwinne cele, ale nie są w stanie zadać znacznych obrażeń większemu statkowi zajęcia. Jednak te siedem do ośmiu automatów do gier nie są dostępne bez ceny. Poza tym, że trudno jest zmieścić osiem najpotężniejszych broni w swojej kategorii wielkości, premia w wysokości -25 punktów ognia (RoF), czyli sposób, w jaki silnik gry obsługuje tę karę, jest dołączona do wszystkich rodzajów broni w niszczycielu. Jednak posiadanie o 50 więcej karabinów niż większość fregat przewyższa karę zwolnienia. Chociaż niszczyciele przodują w ich zamierzonym celu, jakim jest wyniesienie fregat, bardzo słabo radzą sobie z krążownikami i pancernikami, ponieważ ich obrona jest po prostu zbyt słaba, by przetrwać walkę z tak dużymi statkami. Ich możliwości w zakresie pancerza i tarczy ledwie przekraczają możliwości fregaty, ale ich promień podpisu jest prawie na poziomie krążownika, co oznacza, że ​​są one mocniej uderzane i łatwiejsze dzięki broni krążownikowej i większej niż fregaty. Niszczycielom brakuje także możliwości zamontowania większych pistoletów potrzebnych do skutecznego niszczenia większych klas, przy czym ich rozmiar sprawia, że ​​są one stosunkowo łatwe do celowania w większe statki, co powoduje, że niszczyciele są niepopularnymi wyborami wśród społeczności PvP, chociaż wyposażeni w broń techniczną 2, okazały się skuteczne w topieniu fregat i szturmowców. Jeden typ istnieje dla każdej dużej frakcji. Przykład: Niszczyciel Gallente Catalyst ma znaczną liczbę mocowań głowicy rewolwerowej, ale brakuje mu mocy do pistoletów średnich lub dużych rozmiarów. Premie, które zapewnia doświadczonemu pilotowi, zyskały reputację statku, który nigdy nie traci. Dla kontrastu, Caldari Cormorant przyznaje bonusy do zasięgu zamiast śledzenia, dzięki czemu idealnie nadaje się do wybrania fregat na dużych odległościach, zanim fregaty mogą odpalić. Destroyers by Race Średniej wielkości jednostki zaprojektowane do wykonywania szerokiej gamy funkcji. Krążowniki są większe i wolniejsze niż fregaty lub niszczyciele, ale są znacznie trwalsze. W wielu przypadkach mogą zamontować mniej broni niż niszczyciel, 4-5 broni zamiast 8, ale ich systemy mocy pozwalają im na umieszczenie większej, bardziej szkodliwej broni średniego rozmiaru. Krążowniki mają szeroki wachlarz profili misji, a niektóre z nich są lepsze w walce, inne lepiej nadają się do bardziej pokojowych ról, takich jak transport ładunków i wydobycie. Istnieją cztery podstawowe typy dla każdej dużej frakcji. Przykłady: Caldari Osprey jest zaprojektowany jako statek wydobywczy i przyznaje bonusy graczom, którzy używają go w tym celu. Jest to jednak nieco nieefektywny statek bojowy w stosunku do innych krążowników. W przeciwieństwie do tego Gallente Thorax jest przeznaczony do zamontowania z potężnymi, ale krótkopowierzchniowymi miotaczami, aby zaatakować wroga na krótkim dystansie, gdzie może również skutecznie rozmieścić drony bojowe. Krążowniki są stosunkowo tanie (zazwyczaj kosztują od trzech milionów do ośmiu milionów ISK) i mogą okazać się bardzo skuteczne w grupach. Krążowniki według Race Industrial Ships Statki przemysłowe przeznaczone są do transportu ładunków. Są duże, powolne i prawie całkowicie bezbronne, ale mają znacznie większe ładownie niż większość innych klas statków. Statki przemysłowe nie są przeznaczone do walki i zwykle wymagają uzbrojonych eskort w niebezpiecznych systemach niskiego bezpieczeństwa. Należy zauważyć, że układ slotów większości zakładów przemysłowych pozwala na nieco podstępne taktyki zasadzek. Fora internetowe EVE są zwykle pierwszym miejscem, w którym triumfalny pilot Przemysłowy opublikuje, gdy zdoła odeprzeć lub zniszczyć przechwytującego pirata przechwytującego, ku zawstydzeniu pirata. Między każdą z głównych frakcji istnieje od dwóch do pięciu typów. Przykłady: Seria Gallente Iteron składa się z pięciu statków, każdy o większej pojemności niż ostatni. Iteron Mark V ma największy podstawowy ładunek każdego statku przemysłowego, ale wymaga od gracza zainwestowania znacznego czasu w szkolenie umiejętności, zanim będzie mógł latać. Z kolei Amarr Bestower ma mniejszą pojemność ładunkową, ale jest również znacznie mniej wymagający. Statki przemysłowe wg rasy Iteron Mark III Battlecruisers Spadające między krążownikami i pancernikami, krążowniki pancerne są, jak sama nazwa wskazuje, głównie zaprojektowane z myślą o walce. Pełnią także rolę dowództwa floty na małą skalę, ze względu na premie, które mają na wyposażenie modułów pomocy gangów, które zwiększają zdolności ofensywne i defensywne floty, do której są przywiązani. Są w stanie osiągnąć nieco większe obrażenia niż krążownik, z 7-8 (z wyjątkiem myrmidonu, mając 6, ale dużą wnękę na trutnie), w przeciwieństwie do 4-5 na krążowniku. Mogą także zadać o wiele więcej obrażeń niż może to zrobić sam krążownik. Pod wieloma względami krążowniki są krążownikami, tak jak niszczyciele są fregatami, z wyjątkiem tego, że krążowniki są znacznie bardziej popularne niż niszczyciele. W porównaniu do krążowników, ich główną wadą, inną niż ich znacznie wyższa cena, jest ich większy promień podpisu i zmniejszona manewrowość. Pancernik jest o wiele łatwiejszy w walce z krążownikami niż krążownik ze względu na ich większy rozmiar. Dodatkowo krążowniki manewrują wolniej niż krążowniki, a nawet obracają się wolniej niż pancerniki w pewnych okolicznościach. Dla każdej z ras istnieją dwa standardowe rodzaje krążowników: Harbinger, Drake, Myrmidon i Hurricane, które zostały wydane w ekspansji Revelations pod koniec 2006 roku (ta ekspansja poprawiła również zwinność wszystkich istniejących krążowników). Przykłady: Caldari Ferox opiera się na mocnych tarczach, które chronią przed uszkodzeniem i jest przeznaczony do montażu kombinacji karabinów dalekiego zasięgu i wyrzutni rakietowych. Proroctwo Amarriańskie. z drugiej strony polega na trwałym poszyciu pancerza i bateriach pistoletów laserowych. Battlecruisery według Race Worth zauważają, że battlecruisery są jedyną klasą okrętów oprócz przewoźników, statków macierzystych i tytanów, które mogą skutecznie dopasować moduły łączące siły wojny, co daje czasami 50 premii dla gangów w specjalnym obszarze. Często gracz będzie trenował moduły łączników wojennych, jeśli znajdują się na ścieżce do wariantów krążownika Tech II, statków dowodzenia. które otrzymują premię za skuteczność do określonych rodzajów linków wojennych w zależności od rasy. Battleships Battleships są ostoją floty, a najbardziej doświadczeni gracze będą posiadać przynajmniej jedną. Mimo że są wolniejsze niż pancerniki, są znacznie trwalsze i potrafią zdobyć imponującą siłę ognia w postaci broni wielkogabarytowej i zazwyczaj 6-8 rodzajów broni. Istnieją trzy typy standardowego pancernika dla każdej rasy, Rokh, Abaddon, Hyperion i Maelstrom, które niedawno ukazały się w rozszerzeniu Revelations. Przykłady: Gallente Dominix jest dobrze znany z konfiguracji wykorzystujących moduły wampirów energetycznych i potężne drony. Apokalipsa Amarra. podobnie jak wszystkie statki Amarr, opiera się na trwałym zbroi, aby uszkodzić pogodę, i jest przeznaczony do rozmieszczania dużej liczby szkodliwych broni laserowych. Pancerniki z barek wyścigowych Zaprojektowane specjalnie do celów górniczych, w przeciwieństwie do innych statków, barek górnicze nie są specyficzne dla rasy, ponieważ ich konstrukcja pochodzi od NPC Corporation ORE. Barki górnicze są skutecznie nieuzbrojone, choć ich duże zatoki dronowe (prawdopodobnie pierwotnie przeznaczone do rozmieszczenia dronów górniczych) pozwalają im na rozmieszczenie do pięciu dronów bojowych, które zapewniają odpowiednią obronę w systemach o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Byłoby bardzo nierozsądnie, gdyby gracz kopał w systemie o niskim poziomie bezpieczeństwa w barce górniczej bez dobrze uzbrojonej eskorty. Barki górnicze (wraz z odpowiednikami Tech II Exhumer) są wyjątkowe, ponieważ są jedynymi statkami zdolnymi do zamontowania modułów górniczych do wydobycia o dużej mocy i górników. Przykład: Covetor jest najskuteczniejszym okrętem wydobywczym Tech I w EVE Universe. Może zmieścić trzech górników, którzy mogą wydobywać o 20-30 więcej niż Apocalypse i Rokh. 2 najlepsze nietknięte statki Tech I do wydobycia. Statki Frakcji Są to statki, które są specyficzne i unikalne dla pewnych frakcji NPC (piratów lub innych głównych). W tej chwili istnieją tylko frakcje, krążowniki i okręty frachtowe. Statki te są znacznie lepsze niż ich odpowiedniki z technologią I, choć niekoniecznie lepsze niż statki Tech II. Jednak nie mają oni tak wysokich wymagań umiejętności jak naczynia Tech II. Pancerniki Tech II nie istnieją, pozostawiając pancerniki frakcji jako najpotężniejsze jednostki tej klasy. Jedynym źródłem w grze dla Faction Ships i ich Blueprints są Agenci, Frakcje i Kompleksy Frakcji. Z tego powodu statki frakcyjne są stosunkowo rzadkie, a niektóre z nich są bardziej powszechne niż inne. To często pozostawia statki Faction znacznie droższe niż statki Tech II. Przykład: Wydanie Caldari Navy Raven (CNR) uważane jest za najpotężniejszą łódź rakietową, którą można łatwo znaleźć na rynku z siedmioma twardymi punktami Launchera. CNR ma również imponujące tarcze i zbroje, dzięki czemu jest ulubionym miejscem do prowadzenia misji na wysokim poziomie. Wiele pancerników frakcyjnych kosztuje nawet miliard ISK (mniej więcej tyle, ile przewoźnik) Amarr Navy Slicer Caldari Navy Hookbill Gallente Navy Comet Republic Flota Firetail Augoror Navy Issue Caracal Navy Issue Stabber Fleet Issue Vexor Navy Issue Apocalypse Navy Issue Megathron Navy Problem Raven Navy Problem Tempest Fleet Issue Tech II statki Tech II odnosi się do statków, które są zasadniczo ulepszonymi, mocniejszymi wersjami statków niższego poziomu. Statki Tech II mają podobny wygląd do swojej klasy macierzystej (z wyjątkiem bombowców typu stealth, które mogą wyglądać zupełnie inaczej niż ich klasa t1). różniących się dodatkiem dodatkowych gniazd, zatok lub silników oraz kolorem skóry statku. (W następnych sekcjach zmodyfikowany kadłub T1 jest wymieniony w nawiasach) Statki Tech II mają znacznie ulepszone możliwości i zwykle pełnią wysoce wyspecjalizowaną rolę. Wymagają rozległej specjalizacji, aby latać lub budować, a podaż jest ograniczona przez liczbę projektów do produkcji. Ze względu na ogromną rzadkość projektów wymaganych do stworzenia statków Tech II sprzedający mogą osiągnąć zysk w wysokości 500 lub więcej. Niektóre statki po prostu nie mają dużego popytu, a zyski na tych statkach są znacznie niższe. Ograniczona liczba planów Tech II i stały czas budowy statków uniemożliwiają wzrost produkcji statków, co prowadzi do rynku sprzedawców. Pojawiły się zarzuty dotyczące ustalania cen na statkach Tech II i chociaż może to być prawdą w przypadku niektórych innych przedmiotów w grze, nie zostały one, jak w czerwcu 2006 r., Udowodnione w odniesieniu do jakichkolwiek statków. Covert Ops Te fregaty Tech II są zaprojektowane do montowania systemów maskowania, które pozwalają im przejść niezauważone. Mimo że są one dość delikatne, są zaprojektowane tak, aby mogły zaginąć w przypadku zagrożenia. Statki te są także bardzo pomocne w większych grupach, takich jak harcerze i inne zastosowania taktyczne. Covert ops fregata jest w stanie zamontować urządzenie do maskowania opończy, które umożliwia wypaczanie podczas zamaskowania. Doskonale radzą sobie również ze znalezieniem ukrytych statków wroga dzięki użyciu sond skanujących. Należy jednak zachować ostrożność, gdy używa się urządzeń maskujących ze względu na to, że urządzenia maskujące zostaną dezaktywowane, jeśli statek znajdzie się w odległości 2 km od jakiegokolwiek innego statku lub obiektu niebieskiego, takiego jak asteroidy, gwiezdne kule. stacje kosmiczne lub kontenery ładunkowe. Ponadto, urządzenia maskujące nie mogą być aktywowane, gdy inny statek ma blokadę, więc powszechną praktyką jest, aby statki typu "ukryte okręty" miały znaczną ilość broni elektronicznej, zwykle w formie ECM (docelowy zagłuszacz) lub tłumików czujników, aby złamać zablokuj i ześlizgnij się w płaszczu. Zamaskowany bombowiec montuje wyrzutnie rakiet klasy pancernej, dzięki czemu niespodziewanie odsłania się i wykorzystuje dużą siłę ognia przed ponownym ukryciem. Zamaskowany bombowiec nie jest jednak w stanie przebić się przez przestrzeń podczas gdy jest zamaskowany. Przykłady: zamaskowany bombowiec Caldari Manticore ma podobny wygląd, jak jego odpowiednik Tech I, fregata Kestrel, ale ma też dodatkowe zdolności stealth. Jest w stanie zamontować wyrzutnie pocisków manewrowych, ponieważ jego systemy Powergrid są specjalnie skalibrowane do obsługi mocy, której wymagają te moduły. Covert Ops Ships by Race Command Ships Command ships to wersja battlecruiserów Tech II, podzielonych na podklasy i podklasy floty. Są one przeznaczone do dowodzenia i wspomagania operacji flotowych. Statki dowodzenia statkiem mogą korzystać z jednego modułu pomocy gangów, podobnie jak ich odpowiedniki Tech I, i mają silną obronę i niesamowite umiejętności ofensywne. Statki dowodzenia flotą mają bardziej ograniczone zdolności ofensywne, ale bardzo silną obronę i mogą korzystać z maksymalnie trzech modułów pomocy gangów. Statki dowodzenia flotą przetrwały obrażenia zadawane przez wiele okrętów wojennych. Przykład: Potępienie Amarra może korzystać z trzech opancerzonych modułów bojowych i otrzymać premię za ich skuteczność. To sprawia, że ​​jest niezwykle potężny jako pomoc dla dużej floty. Gallente Astarte jest niesamowicie potężnym awanturnikiem, zdolnym do zadawania dużych obrażeń podczas tankowania ciężkiego ognia. Statki dowodzenia statkiem transportu ras Statki transportowe są wersją Tech II klasy przemysłowej przeznaczonej do holowania ładunku przez niebezpieczne systemy o niskim poziomie bezpieczeństwa. Mimo, że nadal wymagają eskorty dla bezpieczeństwa, transporty są w stanie przetrwać określone ataki, które zniszczyłyby Tech I Industrials ze względu na brak obrony. Istnieją dwie podklasy statku transportowego. Biegacz blokujący to bardzo szybki mały statek towarowy o naturalnej odporności na zakłócenia, podczas gdy transport kosmiczny jest wolniejszy, ale ma więcej ładunku i lepszą obronę. Statki transportowe są bardzo popularne w transporcie ładunków o dużej wartości zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz bezpiecznej przestrzeni, ponieważ mogą przejąć wiele poczynań z pancerników bez ryzyka zniszczenia, podczas gdy standardowe maszyny przemysłowe mogą zostać zniszczone przez pierwszą salwę. Przykłady: Biegacz blokady Viator może być wyposażony w napęd microwarpdrive, który pokonuje ponad 2,5 km, czyli pięciokrotność prędkości domyślnej najszybszego dostępnego statku (promu). Pozwala to z łatwością ominąć zagrożenia, których normalne statki przemysłowe nie mogłyby uniknąć. W przeciwieństwie do tego, transport w przestrzeni kosmicznej "Occator" może pomieścić od dwóch do czterech razy więcej ładunków i ma bardzo ciężki pancerz, ale jest niesamowicie powolny, zwłaszcza przy wyposażeniu w ekspander ładunku. Statki transportowe według rasy Kosmos kosmiczny (Bustard Mark II) Statek (Iteron Mark I) Viator (Iteron Mark IV) Zaawansowana wersja barki górniczej to klasa ekshumująca. Statki te korzystają z ulepszonej ochrony i możliwości wydobywczych. Istnieją trzy różne typy. W przeciwieństwie do standardowych barek wydobywczych, gdzie większe i droższe statki są z natury lepsze w górnictwie, każdy z trzech ekwipunnerów ma szczególną rolę, z jaką radzi sobie lepiej niż jakikolwiek inny statek górniczy. Skiff specjalizuje się w Deep Core Mining, Mackinaw specjalizuje się w wydobywaniu lodu, a Hulk jest wyspecjalizowaną barka górnictwa asteroidów trzech ekshumatorów. Kapitalne statki Kapitalne statki to bardzo duże okręty przeznaczone do głównych operacji, które zwykle znajdują się w średnich i dużych przedsiębiorstwach będących własnością graczy. Podczas gdy (szczególnie bogaty) pilot może znaleźć rolę dla frachtowca w handlu, wykorzystuje się go przede wszystkim do uruchamiania i obsługi większych baz gwiezdnych na głębokim 0,0. Kapitalne okręty bojowe są najlepiej wykorzystywane do operacji flotowych i cierpią na poważne luki w zabezpieczeniach, jeśli nie są odpowiednio obsługiwane. Statki i tytani nie mogą dokować w normalnych stacjach ze względu na ich rozmiar. Ze względu na zbyt wysokie ceny, dosłownie tylko najbogatsi gracze lub korporacje mogą sobie pozwolić na te klasy statków. Spedytorzy Posiadający największe ładunki w każdej klasie statku w grze (około 40 razy więcej niż najlepsi statki klasy przemysłowej), frachtowce są bardzo duże i podróżują bardzo wolno. Mogą one zająć długie okresy (ponad 30 sekund), aby wyrównać dla osnowy, aw warp, podróżują bardzo wolno (0,7 wolta). To sprawia, że ​​nawet umiarkowanie długie warp (powiedzmy 35 au) zajmują prawie minutę w warp, a długie skręty przekraczające 100au zajmują 2 minuty. Freightery są również całkowicie nieuzbrojone, bez możliwości modyfikacji i rozbudowy. Ich niezrównane możliwości w zakresie transportu ładunków sprawiają jednak, że frachtowce są bardzo cennym surowcem dla korporacji lub graczy, którzy muszą przenosić duże towary lub duże ilości materiałów z jednego miejsca do drugiego z dużą eskortą. Frachtowce mogą przewozić wiele statków w swoim ładowni, pod warunkiem, że zostały zapakowane do transportu, ale nie są w stanie przewozić żadnych statków klasy kapitałowej w ich ładowni, ponieważ najmniejsze mają zapakowaną objętość 1 miliona m, podczas gdy największy frachtowiec może przewozić jedynie 980 000 m 3 z maksymalnymi umiejętnościami. Jedna klasa frachtowców istnieje dla każdej dużej frakcji. Frachtowce kosztują około 900 - 1000 milionów ISK (w zależności od wartości rynkowej minerałów), jednak wymagają około 5 miliardów wartości planów ISK i mogą trwać ponad miesiąc czasu budowy (dla części składowych, w tym około 11 dni dla sam statek). Oryginały Blueprint są zwykle używane ze względu na zbyt długi okres tygodni, jaki kopiują plany frachtowców, ale nie jest pewne, że niektóre przedsiębiorcze osoby wykonają kilka kopii planu po ukończeniu własnych frachtów w celu zmniejszenia narzutów. Obecnie sprzedają około 150 milionów ISK. Wydaje się, że KPCh dokonała transpozycji frachtowców Gallente i Caldari. Każdy statek Tech II i klasy kapitałowej Gallente, z wyjątkiem Obelisku, został nazwany bóstwem lub znaczącą postacią mitologiczną, ale Caldari Charon został nazwany tak, jak mówi się, by przeprawiać dusze zmarłych przez rzekę Acheron (gałąź Styksa) w greckiej mitologii. Dalsze zamieszanie wynika z faktu, że Charon był synem Erebusa i Nyx. którzy używali nazwy Gallente Titan i klas statków-matek. Należy również zauważyć, że Charon nie pasowałby do schematu nazewnictwa Caldari, ponieważ naczynia tej rasy są prawie zawsze nazywane po zwierzętach. Examples: The Caldari Charon freighter is known as the largest of these ships, with a cargohold of 785,000 m (5 to 25 depending on skill) but is also the slowest. The Gallente Obelisk freighter, with a 750,000 m cargohold and 65 ms speed, is popular due to the fact that many hauler pilots will naturally meet one of the vessels prerequisite skills during the course of their training - the Gallente Iteron Mark V cargo hauler has the largest hold of any industrial class ship and is therefore one of the most popular industrials in the game. Both the Iteron Mark V and the Obelisk require that the pilot have trained the skill Gallente Industrial to level 5 in order to fly them. Freighters by Race Dreadnoughts Dreadnoughts are combat behemoths. They are capable of mounting capital-sized weapons, which can normally only be mounted on stationary platforms. Dreadnoughts are also vastly more durable than even the toughest battleships and heavy assault cruisers. Dreadnoughts are designed more for extended sieges of static installations, such as starbases or player-corporation owned stations. Despite their massive ability to absorb damage, dreadnoughts tend to require fleet support or face the risk of being overwhelmed by enemy counterattacks. Dreadnoughts also have the ability to enter siege mode, quintupling their offensive and defensive capabilities but rendering them unable to move and unable to hit smaller ships as the siege module reduces the tracking of turrets and the explosion radius of torpedoes by 92.5 1. One dreadnought class exists for each major faction. A dreadnought costs about 1.2 billion ISK in minerals to make at-cost, selling for about 1.8-2.2 billion on the open market. Example: The Amarr Revelation is known for its powerful laser batteries and having the strongest armor tank out of any ship in the game. The Gallente Moros isnt as tough as the Revelation . but is the only dreadnought that can effectively defend itself from smaller ships due to its massive bonus to combat drone hitpoints and damage. Dreadnoughts by Race The carriers main offensive capabilities revolve around the deployment of super-heavy combat drones known as fighters. Carriers also fill a support role with bonuses to remote repairing. Carriers are able to operate the fighters remotely, and assign them to other commanders, allowing them to fill a role away from the immediate frontline. Carriers are also capable of carrying a limited number of frigates, as well as possessing a small corporate hangar. While motherships are technically carriers, the vast difference in cost between them and carriers generally results in them being assigned their own, second category. A carrier costs about 800 million ISK in minerals to make. Example: The Gallente Thanatos is the most popular carrier for combat situations due to its fighter damage bonus, while the Amarr Archon is considered the best for armor tanking because it can fit 3 capital armor repairers making it very hard to kill, if supported with a strong fleet. Carriers by Race Motherships Motherships are similar to carriers but considerably larger and are the second largest spaceships in the game. Motherships offer all the same features as a carrier, but in considerably greater amounts (double the number of fighters for instance), and are completely immune to all forms of electronic warfare. Furthermore, motherships contain a ship and items hangar in which the owning corporation can store combat equipment. Motherships can fit cloning vats, allowing rebirth for allied pilots should they be killed in action. This saves the pilot a lengthy trip back from the nearest station cloning vat, and gets them back into combat. In material costs, a mothership costs around 15 billion ISK to make. This cost is considerably higher if one has to invest in the BPOs necessary for construction. Construction of a mothership takes approximately 3-4 weeks. Motherships, along with titans, are the only ships that cannot dock at a station and so they must be permanently in space. This means players must either sit in them until they are destroyed, or leave them in a protected area when not flying one. Despite being intended for alliance level warfare, one of the first Motherships built actually went to a small pirate corporation. This has caused some of the major alliance powers in the game to begin controlling the construction of these behemoths. Examples: During the last week of Marchfirst week of April of 2006, the first two known player built motherships were completed, both Nyxes . Band of Brothers were awarded two Wyvern class ships in the Caldari Alliance Tournaments. Several corporations and alliances now own their own motherships, including Red Alliance, Lotka Volterra, TunDraGon, Dusk And Dawn and The Establishment. The Gallente Nyx remains the most popular vessel due to her superior damage output. Motherships by Race Titans are the largest ship type in EVE, rivaling major cities in size. They can perform the same fleet functions and support roles as the Mothership (Cloning, Ship maintenance arrays, ShipItems hangars), and are the only capital ships which can create jump portals through use of the Jump Bridge Array, which enables escort and support ships to move from system to system without the aid of a stargate. Even though a Titan is a massive logistical advantage for the individual or corporation who possesses one, using a Titan in a combat role is often seen as undesirable. While large, their defensive and offensive capabilities are still overshadowed by the Dreadnought and Mothership class capital ships. They do, however, have the capacity to provide more logistical support to a fleet from behind the front lines than any other capital ship, especially when it concerns the Jump Bridge Array. The only real offensive capability of a Titan aside from Capital Sized Weapons is a huge omni-directional super weapon capable of destroying whole fleets of battleships in a single shot - although taking an hour to recharge after a single blast, the presence of a Titan could decide the outcome of any battle. Superweapons can be fired at Cynosural fields in the same system, allowing a Titan to remotely destroy fleets from a safe position. Successful construction of a Titan requires high levels of secrecy, as well as months of skill training and research. This need was demonstrated when Lotka Volterras second, under construction Titan was destroyed by a combined Curse Alliance, Goonswarm, Red Alliance, and other Coalition member fleet. Currently, a Titan takes approximately eight weeks to build (in real time), not including its primary components which are required for construction. One Titan class exists for each major faction. On September 25, 2006, ASCN (Ascendant Frontier) unveiled their Titan (an Amarr Avatar), which was later confirmed by EVE community manager Kieron to be the first player built Titan on Tranquility. On that day, video footage of the titan was released by ASCN. Since then, Band of Brothers has unveiled their own Titan (also an Avatar), and both ASCN and Band Of Brothers have made extensive use of their Titans on the battlefield. On December 8, 2006, Lotka Volterra inaugurated the third known Titan (a third Avatar) with a surprise attack that destroyed 215 enemy ships with a single shot. 1 Shortly afterwards, Dusk and Dawn alliance (D2) unveiled their own Erebus Titan, a Gallente design with bonuses to the armor of its fleet. This is the first Erebus to be built in the game. The Avatar remains the most common type of Titan, with three having been built before any other faction Titan was completed. To date, Seven Titans have been confirmed three of the Avatar class, three of the Erebus class, and one Ragnarok class Titan as of February 2007. Eves first Titan destruction occurred on the 11th of December 2006. The Band Of Brothers alliance caught the Ascendent Frontier (Avatar class) titan in a deep safe spot in the C9N-CC system. 2 They destroyed her with a large force of battle and capital ships while the ASCN pilot was apparently offline. 3 The second demise of a Titan, also at the hands of Band of Brothers, occurred in the YZ-LQL system by capitalizing upon intelligence provided by a spy within Dusk and Dawns alliance. The Titans pilot was covertly aggressed a few seconds before he logged out of the game. Because he had been aggressed, however, the Titan was not removed from the game universe and remained in space, unmanned. The vessel was summarily attacked and destroyed. Due to the special status of these ships, represented by their size, cost, and firepower, all wreckage from destroyed Titans remains in space. Unique and Limited Edition Ships Gold Magnate The Gold Magnate was a unique ship given as the first place prize for the Amarr Championship 4 competition. However, in 2004, Tyrrax Thorrk, the owner of the Gold Magnate . took the ship into combat. Eventually, the ship was destroyed by the infamous m0o pirates and subsequently, the Gold Magnate no longer exists. Silver Magnate Nineteen Silver Magnates were given out as runner-up prizes in the Amarr Championship 4 event. As no more have entered the game since their release, their price has steadily risen. In addition, many have been destroyed, further increasing their value. At the time of their release, they were nearly the most powerful frigate, second only to the even rarer Gold Magnate . The advent of Tech II frigates, however, made the Silver Magnate less notable as a combat ship. Guardian Vexor Fifty Guardian Vexors were given out as part of an event. It is suspected that fewer than 20 still exist today. Their attributes originally are not notable: they were merely Vexors with an extra missile hardpoint. Their value came not from the ability, but solely the rarity of this limited edition ship. However, when changes in game mechanics caused a reduction in the number of controllable drones, this ship was not changed, and its ability to control up to five extra drones made it extremely powerful. Unfortunately, its high price tag ensures that even those who own one will most likely not use it in combat. Opux Luxury Yacht Three of these exist in the EVE Universe. One was acquired when an event actor (movie star) ejected from his Opux Luxury Yacht to commit suicide at a Quafe Ultra event, after which Iece Quaan boarded it and later sold it to the current owner Voogru. The second was given out by CCP to a couple from New Zealand who got engaged on the stage at the 2005 fanfest, both of whom are members of Celestial Horizon. The third is unflyable and currently in orbit of one of the moons in the Lirsautton system. Federate Issue Megathron The Federate Issue Megathron is also an event-related ship, similar to the Imperial Issue Apocalypse . It was handed out in the Crielere Incident 5 to Doc Brown. Doc Brown kept the unique ship for a while, then later sold it to DigitalCommunist, who also held it for a long period of time. More recently, Madcap Magician, the CEO of DigitalCommunists corporation, plotted and eventually stole the ship and subsequently kicked DigitalCommunist from the corporation. Madcap gave it to Entity, a famous collector of rare EVE items and a close friend of Madcap. It is still in the possession of Entity. The ship is far superior to the Megathron in many ways: it has far more grid and CPU, as well as an extra turret hardpoint, low and mid slot. Other impovements are to drone bay, speed and agility. Imperial Issue Armageddon These ships were released in the Amarr Championships. 4 The four teams that MASS defeated each received one Imperial Issue Armageddon . and four Silver Magnates . Everlasting Vendetta, Evolution, BIG and PAK each received one at the time. Shrike is still in possession of hers, as is Detaitiv. WarHounds is currently owned by Tyrrax Thorrk, who acquired it from the Guiding Hand Social Club, who had previously hijacked it from Icarus Starkiller. The ship had passed from WarHounds possession to Icarus Starkiller via the BIG Lottery. 6 ConMal sold his to Entity who still retains ownership of it. The Imperial Issue Armageddon has extra powergrid and CPU compared to normal Armageddons . but its rarity is of course the primary reason for their great value. Imperial Issue Apocalypse Originally four of these ships were in game, but three have been destroyed. These vessels were given out as part of the Amarr Championships. 4 Istvaan Shogaatsu owns the only remaining ship. However, a fifth briefly existed one Imperial Issue Apocalypse was given out as a prize from the BIG Lottery. 6 It was flown by a player named Clone 0, and while moving the ship from one station to another, an attempt was made to destroy it by a group of Minmatar roleplay corporations. It was defended successfully by a group of Amarr roleplayers. CCP took the Imperial Issue Apocalypse back as part of a roleplaying event on the request of the player receiving the ship. Tyrrax Thorrks ship was destroyed by Cult of War during the December 2006 Alliance Tournament, with DeddyMassive striking the final blow 2 after Tyrrax chose not to meet the 15 Billion ISK ransom COW demanded. 91 citation needed 93 The remaining ship is superior to the Navy Issue Apocalypse . due to her much better powergrid and CPU. Her value comes both from her rarity and the fact that the current owner seems unwilling to part with her at any price. State Issue Raven A vastly upgraded Raven with additional slots and eight launcher hardpoints, twice as much armor, shielding and structure, boosted powergrid and CPU, and much improved sensors. The Corvus, along with the Storm, was one of the prizes in the Third Alliance Tournament. Further prizes were more regular faction ships. Each member of the winning team was given a choice of either a Corvus or a Storm, and the second team was given the choice of one, so there total number of Corvus and Storms combined is eight. (Reference the Lemonde Article someone please.) This ship was previously called Corvus but was renamed to its current name in a patch on January 30. 2007. Tribal Issue Tempest A vastly upgraded Tempest with additional slots and eight turret hardpoints, twice as much armor, shielding and structure, boosted powergrid and CPU, and much improved sensors. See Corvus above for more details. This ship was previously called Storm but was renamed to its current name in a patch on January 30. 2007. Game Management, Event and Prototype ships Some ships can be flown by players, but are actually not available to regular players. These are used by Game Managers and Developers or Event actors and may provide their pilots with special commands to help fulfill their roles. Some of these ships are also unfinished concepts. Game Management ships Game Management ships are often of the Jovian faction with skill requirements that in effect are impossible to gain without direct database manipulation. They are used by Game Managers to resolve petitions and by Developers to test new features. Polaris Legatus The Polaris Legatus is a Jovian Frigate exclusively owned by those who have access to the Polaris system, a system that is designed to be the Game Masters headquarters and inaccessible by anyone not authorized to be there. The Legatus has 99 resistances to every damage type in the game, over a million hitpoints of armor and shields, and has the ability to fit a turret that can do extreme amounts of damage. This ship is often used by GMs that are not participating in an in-game event, such as resolving server issues or responding to in-game petitions. Event ships Event ships usually have reasonable attributes in order to allow World Events to unfold in direct interaction with players, and in at least one instance an actor has ejected from an Event ship, which then was boarded by a regular player turning it into a Unique Ship (see Opux Luxury Yacht above). Concord Frigate

Comments

Popular posts from this blog

5 usd forex vps

Hosting w chmurze dla stron internetowych, aplikacji i innych obiektów Prowadzimy: Hosting serwerów internetowych Serwery wirtualne Linux (SSD VPS) Serwery wirtualne Windows (SSD VPS) Serwery dedykowane (bare metal) Skorzystaj z naszej witryny internetowej, aby wybrać odpowiednią usługę dla siebie i dostosować serwery zasoby zgodnie z wymaganiami twoich projektów. Dostęp i konfiguracja. Nowe konta i instancje VPS są wdrażane na żądanie w naszych centrach danych, zwykle w ciągu 5 minut. Aby się zalogować, po prostu zlokalizuj dane swojego serwera w panelu klienta bezpiecznego. Ciesz się łatwym zarządzaniem. Panel sterowania SolVPS wyposażony jest w narzędzia umożliwiające bezbłędne wdrażanie hostingu i serwera. Modernizacja lub obniżenie serwerów Zamawianie nowych usług i dodatków Zarządzanie i monitorowanie instancji VPS Konfigurowanie domen, DNS i RDNS Ustawienia rozliczeń i kont Hosting VPS VPS (Virtual Private Server) umożliwia handlowcom Forex korzystanie z wirtualnego środowiska n...

Najlepsze internetowe fora transakcyjne

Najlepsze internetowe giełdy papierów wartościowych Nie w USA Wiele firm nie jest dostępnych dla osób mieszkających za granicą, ale kilka z nich robi. OptionsHouse oferuje usługi do Chin, Niemiec, Hongkongu, Indii, Singapuru, Tajwanu i Wielkiej Brytanii. optionsXpress podpisuje ludzi z Australii i Singapuru. Questtrade jest popularną opcją dla obywateli Kanady, którzy chcą zainwestować w rynki USA. Ta recenzja nie jest przeznaczona dla dziennych handlowców lub wysokich graczy, którzy byliby w stanie pokonać minimum 10 000 kroków. Rozmawialiśmy z ludźmi zaczynającymi od skromnej sumy i tych samych sprytów, co miliony innych osób handlujących online. Zaczęliśmy od listy 37 witryn giełdowych, które obecnie działają i są dostępne na rynkach w USA, i mierzyliśmy, w jaki sposób gromadzili wszystkie informacje - od klas, przez kalkulatory, aż po blogi. Sprawdziliśmy również ich reputację w Internecie (co mówili inni ludzie) i skonsultowaliśmy się z ekspertami finansowymi w sprawie tego, co na...

Przenoszenie średnio wygładzające stata

Prognozowanie przez techniki wygładzania Ta strona jest częścią obiektów nauki e-laboratorium JavaScript do podejmowania decyzji. Inne skrypty JavaScript z tej serii są podzielone na kategorie w różnych obszarach aplikacji w sekcji MENU na tej stronie. Szereg czasowy to sekwencja obserwacji uporządkowanych w czasie. Nieodłącznym elementem zbierania danych zebranych w czasie jest pewna forma losowej zmienności. Istnieją metody zmniejszania efektu anulowania z powodu losowej zmienności. Szeroko stosowane techniki wygładzają. Techniki te, po prawidłowym zastosowaniu, wyraźnie pokazują podstawowe tendencje. Wprowadź serie czasowe w kolejności wierszowej, zaczynając od lewego górnego rogu i parametru (ów), a następnie kliknij przycisk Oblicz, aby uzyskać prognozowanie z wyprzedzeniem jednokresowym. Puste pola nie są uwzględniane w obliczeniach, ale zera są. Wprowadzając swoje dane, aby przejść z komórki do komórki w macierzy danych, użyj klawisza Tab, a nie strzałki lub klawiszy Enter. Funk...